Veckoresultat

Jag har knappt orkat bry mig om min matdagbok denna vecka och jag har heller inte varit så duktig som jag borde. Känner att jag inte kommer att fylla i den idag heller så jag tänker redan nu lägga ut den här och sikta på nästa vecka istället.


Måndag: Orkade inte bry mig.
 
Tisdag:
 
Frukost: En skiva hembakt GI-limpa med bregott, ost och tomat. Två sportknäcke med bregott, tomat och gurka. En kopp te.
Middag: Fullkornspasta med vitlöksstekt svamp. Limevatten.
Mellanmål: Morötter med dip. Körsbärstomater.
Kvällsmat: En skiva hembakt GI-limpa med bregott och kokt ägg. Två sportknäcke med bregott och kokt ägg. En kopp te.
Motion: 40 min promenad.
 
Onsdag
 
Frukost: Två sportknäcke med bregott, ost och gurka. Ett kokt ägg. En kopp te.
Middag: Fullkornspasta med morotssås. Limevatten.
Kvällsmat:
Motion: 60 min promenad.


Torsdag

 Orkade inte fylla i min mat.
Motion: 40 min promenad.

 
Fredag

 Orkar inte idag heller. 

 

Vikt: +1 Kg

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Det är så trist när det blir +

Själv hamnade jag på ruta ett igen. Lika trist det!

Bara att börja om från början då...



// KRAM

2010-01-29 / 08:34:37
Anna säger:

Hm... För mig skulle det väl stå följande:



Det är fullmåne nu. Och den gör allt för att du ska sova dåligt!



fnissar

Men ärligt, fy attans va jag sover dåligt när det är fullmåne!



// KRAM

2010-01-29 / 08:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!