Veckoresultat

Måndag
 
Frukost: Tre sportknäcke med bregott, gurka och tomat. En kopp te med sojamjölk.
Mellanmål: Morötter med dip.
Middag: Spenatlasagne. Limevatten.
Kvällsmat: Två skivor solrosbröd med bregott, kokt ägg o randig kaviar. En kopp te med sojamjölk.
Motion: 40 min promenad.
 
Tisdag

Frukost: Tre sportknäcke med bregott, tomat och gurka. Ett glas proviva.
Mellanmål: En banan.
Middag: Fullkornsris med majsschnitzel och smaksatt creme fraiche. Limevatten.
Kvällsmat: Två skivor linfröbröd med bregott, kokt ägg och randig kaviar. En kopp te med sojamjök.
Motion: 60 min promenad.
 
Onsdag
 
Frukost: Tre sportknäcke med bregott och majskorn. En kopp te med sojamjölk.
Mellanmål: Morötter med dip.
Middag: Fullkornsnudlar och wokade grönsaker med veggo-grytbitar. Limevatten.
Kvällsmat: Fyra sportknäcke med bregott, tomat och gurka. En kopp te.
 
Torsdag

Frukost: Tre sportknäcke med bregott, tomat och gurka. En kopp te.
Mellanmål: Morötter med dip.
Middag: Samma som onsdag.
Kvällsmat: Två skivor linfröbröd med bregott, kokt ägg och randig kaviar. Ett glas proviva.
Motion: 40 min promenad + 60 min promenad. 


Fredag


Frukost: En halva av Fredriks hålkaka med bregott, ost och gurka. En fruktsmoothie.
Middag: Raggmunk och sojakorv med lingon och senap. Limevatten.
Kvällsmat: Inte bestämt ännu.
Motion: 60 min promenad.

 

Vikt: -0,6 kg

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mupp säger:

Glöm inte chokladkakan vi åt just

2010-01-22 / 20:30:08
Anna säger:

Oj, vad du är duktig!



Kämpa på!



Och lycka till i veckan! Fast 3 kg tills på fredag, det kommer jag inte att klara.



// KRAM

2010-01-24 / 16:11:09
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!