Sömnlös natt

Jag har känt den vara på väg hela veckan och igårkväll när jag gick och la mig så kom den på allvar. Ångesten över att jag ska till arbetsförmedlingen i morgon. Har nästan inte sovit någonting i natt förutom två timmar nu på morgonen efter att Fredrik gick till jobbet. Nu kommer det kännas så här hela dagen idag och hela dagen i morgon och det även fast det bara är information jag ska på. Om jag ändå hade haft en tid på morgonen så det blev överstökat men jag måste vänta ända till kl 14.00! I dagens läge är det väl ungefär lika troligt att hitta ett jobb som att vinna på lotto.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!