Frusen

Jag har frusit hela dagen idag, just nu är jag dock varm efter att ha stått i duschen i en halvtimme men den värmen kommer snart att försvinna. Var -25 grader imorse när klockan ringde och det var dax att ta tvättkorgen och ge sig ner till tvättstugan, fick ju en smärre chock när man kom ut genom porten. När temperaturen stigit till -19 tog vi en promenad på en timme och när vi kom in var jag varm i ungefär 15-20 minuter innan jag började frysa igen. Fick lite värme när jag stod vid spisen och stekte fisken vi hade till lunch idag. När Fredrik gick till jobbet knallade jag iväg till Arbetsförmedlingen för att få mina aktivitetsstödspapper påskrivna. När jag kom hem tog det väl ungefär 15-20 minuter igen innan jag började frysa och försökte tina upp mig lite med en kopp grönt te vilket funkade i 10 minuter. Då blev det duschen och faktiskt så har jag inte börjat frysa ännu.

Ska gå och göra mig en skål havregrynsgröt nu och slappa framför tv'n.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Ok, då ska jag testa det någon gång.



Jo, jag vet. The Body Shop testar inte heller.



Jag frös också när jag kom hem förut. Satt med långkallingar, mysbyxor, t-shirt, fleecetröja och morgonrock på mig. Kallt fasiken är det!



Kram

2010-02-22 / 18:28:48
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!