Dagens morgonpromenad

Jag gick ut två timmar senare idag då jag skulle till Ica och hämta ett paket och handla lite grönsaker.

Solen vågar sig försiktigt upp över trädtopparna.


Laxtrappan.


Jag hade ingen mat åt stackarna.




Tages var favvoaffären när man var liten. Idag ligger en frisersalong och en klädbutik i deras gamla lokaler.


Taket på grillen klarade inte snömassorna.


Framme!


På vägen hem mötte jag Cissi så vi stod och pratade en stund. Vi kom överens om att vi skulle höras av i slutet av nästa vecka och bestämma tid för promenad, skönt med lite sällskap på promenaden ibland.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi säger:

Självklart ska vi det. Vilka fina bilder. Har inte sett det som hänt på grillen med snön.

Fina kläder du hade köpt. Visst är rosa en mysig o fin färg.

Kram

2010-02-18 / 12:02:40
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Anna säger:

Mmmmm

Härliga foton!



// Kram

2010-02-19 / 15:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!