Kallt kallt kallt

Imorse när jag åkte till jobbet var det jättekallt. Fick ett sms av Fredrik strax före 8 där han skrev att det då var -23 grader och att temperaturen fortfarande sjönk.

Inne på kvarnhuset där jag jobbar finns det ingen värme så det har inte varit speciellt roligt att jobba idag. Jag har haft en t-shirt, två swettiströjor, en fleecejacka och täckjackan på mig och ändå har jag frusit. När man putsade på kvarnarna tog det inte lång tid innan trasan börjat stelna av kylan och det tog bara tio minuter innan det hängde istappar från moppen när jag hängde den på tork. Tydligen ska det bli kallt imorrn oxå så jag ser inte fram emot arbetsdagen, tur att det är min sista för denna vecka.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mamma säger:

Stackars dig som fryser så.Hoppas att du kommer att få ett bättre jobb någongång.Det borde vara förbjudet att behöva frysa på jobbet.Här kommer iaf många varma Kramar.

2010-12-02 / 07:19:16
Anna säger:

Hu, det var kallt!

Här har uppe, har det varit vårväder! Bara - 7



// Kramisar

2010-12-02 / 19:51:55
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!