Västervik

Vi var utanför Byggmax i Västervik strax efter klockan nio imorse. Där inhandlades färg och diverse tillbehör till fönstermålningen. Därefter var det en halvtimme kvar innan resten av butikerna öppnade så vi åkte in till centrum och strosade runt en stund.






Västervik har lite finare "gråsuggor" än andra städer.


Sedan var det dax att åka till fin favvobutik i Västervik.


Tyvärr så hittade jag inget som jag tyckte passade till fönstret i källaren, vet ju inte riktigt vad jag vill göra med det.

Innan hemfärd blev det Blomsterlandet (handlade inget där men såg mycket saker jag vill ha till trädgården) och Willys.


När vi kom hem var vi båda hungriga så det blev att grilla kycklingkorv på framsidan av huset, var alldeles för varmt uppe på gräsmattan.


Fredrik surfar i väntan på korven.


"Min korv, den är ju alldeles svart! Nu förvirra du mig igen. Min korv!"


Det här är Fredriks favvofigur från Disney, Sid från Ice Age. Jag köpte den på Rusta åt honom.


/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Vilka fina bilder!



Och titta! Du fick med mig på en bild också! :D

( gråsuggan ) :D



// Kram

2010-08-15 / 20:13:15
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!