Vår lördag

På förmiddagen åkte vi ut till Hosum, jag och katterna stannade hos mamma när Fredrik och Andreas åkte iväg och körde rc-bil och pappa gick till svampskogen.

På eftermiddagen kom Milla och Alex oxå (i nya bilen).






Jag har även varit och hämtat mina tavlor idag och de är så himla fina, jag är verkligen supernöjd med dem. Visar bilder så fort jag tagit några.

På kvällen var vi bjudna till Zara och Andreas på grillat.
















Tack mamma och pappa för fikat och tack Zara och Andreas för den goda maten!
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anonym säger:

Och tack snälla Milla och Alex för det goa sällskapet ;-) (hihi)

2010-08-28 / 23:02:33
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Anna säger:

Låter som en riktigt skön och avslappnande dag! Precis som helger ska va!



// Kram

2010-08-29 / 15:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!