Bilfunderingar

Nu när jag blivit pendlare så har jag börjat fundera på att skaffa bil igen. Jag kör ju Goffe fram och tillbaka till stan varje dag nu och det går bra men den är ju egentligen Fredriks bil och lite för dyr att pendla med i längden. Här är annonser på två bilar som finns till salu som Fredrik skickat till mig idag.

Bil 1:   En sådan typ av bil som jag tycker är mest praktisk, dörrar bak så man lätt kan få in kattburar eller annat i baksätet.

Bil 2: Men den här är mycket gulligare :-)


Vad tycker ni? 
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Sedan vi skaffade Finbilen, så har Fisbilen blivit min bil. Det är skönt att ha tillgång till egen bil på dagarna, så slipper Frelle komma hem med bilen när han har rast eller lunch.



asg Har aldrig hört att en kille säger att en bil är söt! :D

Gillar den 2:a bilen. Den fick namnet " fanny " på en gång jag såg den!



Bakdörrar har jag ett krav och en stor bakdel, ialla fall insidan! Hatar bagage utrymmen, där man inte får in något alls. Och bakdörrar är ett måste, då jag själv inte är så vig fnisar



// Kram

2010-08-24 / 20:35:58
URL: http://annalundberg.org
Milla säger:

Den första var ju mest praktiskt, som du skrev, med tanke på katterna. Men är det bara det du tänker på så har ni ju faktiskt Goffe, som ni kan köra katterna enkelt i. Så Goffe kan vara praktiskt och din bil kan vara söt och på så sätt kan du välja bil nr 2. :-)



Kram

2010-08-24 / 22:15:49
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Emma säger:

sv: tack tack :-)

2010-08-25 / 12:56:43
URL: http://emma1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!