Vart är lillebror?

Häromdagen lyckades Gösta smita in i Fredriks garderob, han vet att han inte får vara därinne. Fredrik lyckades inte få ut honom därifrån då han kröp längst in bakom alla kläder och lade sig så Fredrik stängde dörren. Vi hörde ingenting från garderoben så vi förstod att han somnade därinne. Efter någon timme så började Benjamin att vandra runt runt runt i lägenheten, han letade efter lillebror. Efter att han gått säkert tio varv sa jag till Fredrik att vi måste visa honom vart Gösta är för jag tyckte synd om honom. Fredrik gick in i sovrummet och öppnade garderobsdörren och ropade på Benjamin som genast kom springande. Så fort han fick se att Gösta var i garderoben blev han precis som vanligt igen.

Jag minns att när vi tog bort Cornelius så gick Benjamin runt precis likadant och letade och när han inte kunde hitta honom så började han ropa. Det gjorde hemskt ont i mitt mattehjärta att inte kunna förklara för honom att Cornelius fått komma till en bättre plats där han inte behövde vara sjuk längre.

Min älskade Benjamin
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Nämen! Stackars storebror!



Vilken tur att han hittade sin lillebror!



// Kram

2010-04-17 / 23:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!