Honda Civic Type R

För ett par år sedan hittade jag en miniversion av en sådan bil som Fredrik hade när vi träffades, en Honda Civic Type R, och tänkte att den ska jag köpa till honom när han fyller år. Men när hans födelsedag närmade sig fanns det ingen att få tag på så det var bara att lägga ner. För ett par veckor sedan hittade jag av en slump en likadan som såldes via Tradera, den hade rätt färg oxå. Jag lade ett bud och tänkte att vinner jag så vinner jag, idag var jag och hämtade ut paketet.

Denna står nu vid Fredriks dator och väntar på att han ska komma hem.

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Så kul!



Hoppas han blir både nöjd och glad!



Frelle hade en röd cadett när vi träffades. Som jag döpte till " rally ".



Ha en fin lördag!



// Kram

2010-04-24 / 06:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!