Dagen so far

Gick upp vid klockan 7 imorse och satte mig vid datorn och letade jobb. Ungefär vid 8-tiden kände jag hur hungern började riva i magen så gjorde några smarriga knäckemackor med makrill och mixade ihop apelsin och kiwi till en mumsig fruktdrink. Efter frukost fixade jag i köket som såg ut som ett bombnedslag efter helgens matlagning. Tog upp fisk ur frysen, ska göra broccoli- och blomkålsmos med stekt hajmalsfilé till middag idag.

Har varit ute en sväng i solen och hämtat tidningen, även hunnit läsa tidningen. Det är en jättefin dag, solen skiner och det blåser nästan ingenting så man kan gå utan jacka. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på de här två timmarna som är kvar innan det är dax att börja med maten men på något sätt ska jag väl lyckas få tiden att gå.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anonym säger:

Vad kul att du vill vara med !:D

Är allt bra idag då?

2010-04-12 / 15:38:07
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!