Beroendeframkallande

Jag har redan ätit en ask förut i veckan och nu har jag varit på Ica och inhandlat en till. Jag pratar om vindruvor! Så underbart beroendeframkallande att jag inte kan sluta äta dem.


Har även köpt hem en "ny" frukt idag nämligen en carambola eller stjärnfrukt. Har inte provat den förut, bara druckit saft gjord på den och det var gott.


Tog en bild på hur vårt soffbord ser ut just nu. Fruktfatet är fullt av apelsiner då de säljs för 5 kr/kg denna vecka så bananerna och kiwifrukten får ligga direkt på bordet.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Kan inte äta så många vindruvor. Vindruvor är migränframkallande :(



Men det ÄR gott!



// Kram

2010-04-10 / 19:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!