Att göra idag

Jag har nu varit nere i centrum och klarat av mina ärenden på banken och arbetsförmedlingen. Hade ju fått min lön från ISS på en utbetalningsavi men har nu fixat så de finns på mitt konto istället. Har varit och lämnat ett papper till arbetsförmedlingen angående utbildningen som jag ska påbörja den 3 maj.

Nu är det brödbak och tvätt som återstår av dagens "måste göra" saker, men tvättiden börjar inte förrän halv 6. Jag har hemskt ont i huvudet nu och det beror väl på tanden antar jag, hjälper inte att ta värktabletter så ska nog slappa en stund och se om det går över.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
simone säger:

så myysigt, har aldrig bakat bröd jag ;D

2010-04-20 / 15:52:01
URL: http://fattybom.se
A-T säger:

Åh, jag ska också ta o bakat något! :-)



Stackare, provade du att kombinera värktabletterna som jag skrev tidigare? Ring tandläkaren och be henne skriva ut något starkare åt dig annars! Man blir helt förstörd av tandvärk, krya på dig!

2010-04-20 / 17:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!