Min kväll

Jag har haft tvättstugan nu ikväll och när jag gick ner för att hänga upp kläderna i torkrummet och stoppa handdukar och lakan i tumlaren möttes jag av en äldre dam som genast började ursäkta sig för att hon var därinne. Jag uppfattade inte riktigt vad hon sa men på något sätt hade hon lyckats blöta ner sina kläder och höll på att köra dem i centrifugen. Hon bad om ursäkt säkert tio gånger fast jag sa att det inte gjorde något.

Har bakat två limpor.


Varit i förrådet för att hämta adventssakerna (kunde inte vänta längre nu).


Tömt torktumlaren och startat om fläkten i torkrummet.


Har satt en röd ljusslinga i min en.


Fredriks ljusstake.


Julstjärnan som jag fått av mamma.


Min julgran.


Har betalt min medlemsavgift.


Nu ser jag på Grey's Anatomy och väntar på att Fredrik ska komma hem från jobbet.

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Kan jag få en limpskiva med smör och ost på? Gärna en varm kopp choklad också :P



Du har hunnit med mycket! Och fint blev det!



// Kram

2009-11-28 / 18:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!