Stoppad av polis

Idag när jag satt på bussen på väg hem så gick en gammal jobbarkompis på i Söderköping. Han och hans lilla dotter satte sig bredvid mig och vi pratade om allt möjligt. Halvvägs till Ringarum så stannar bussen, jag satt längst in vid fönstret och kunde inte se vad som stod på men min f.d jobbarkompis sa att det var fullt av poliser på vägen. Han sa oxå att han hört att det varit ett rån i Hageby tidigare på förmiddagen så det kanske hade med det att göra. Efter en stund kom det ombord två poliser, en med automatvapen. Polisen med vapnet gick bakåt i bussen medans den andra stod kvar och pratade med föraren. Efter en kort stund så kom polisen med vapnet tillbaka till mitten av bussen och vinkade till sig sin kollega och mumlade något till honom som jag inte kunde höra. De gick lite längre bak till en kille som satt på sätet alldeles bakom oss och bad honom att visa leg. Efter det gick de av bussen och vi fick fortsätta hemåt.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi säger:

Usch vad läskigt. Läste om rånet. Kram

2009-05-05 / 19:30:16
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Milla säger:

Läskigt

2009-05-06 / 08:06:02
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!