Arg som ett bi

Jag hade ett möte inbokat på Studiefrämjandet idag kl 12.30. Jag kom dit prick 12.30 och anade redan då oråd pga att det förutom jag bara var en till person där men jag satte mig ner och väntade på min handläggare. Efter en stund kom en av de andra handläggarna ut ur matsalen och jag frågade honom vart min handläggare var och jag fick då till svar att hon var sjuk. Jag kan säga att jag blev så förbannad! Det här är nu andra gången jag fått åka i onödan för att de inte kan meddela när något händer i tid eller inte alls. Det som stör mig mest är att man inte ens kan få en ursäkt för att man kommit dit i onödan utan bara "det är bara att du kommer hit imorrn igen när du har din workshop, hej då". Men men, är man arbetslös och värdelös så ska man väl bara ta all skit verkar det som.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mamma säger:

Du är inte värdelös.Och det är inte snällt av dem att behandla dig så där.Skitstövlar är vad de är.

2009-05-11 / 17:25:05
Cissi säger:

Så jäkla dålig stil. Du får framföra det när din handläggare är frisk igen. Ha en bra vecka. Kram

2009-05-11 / 20:06:41
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Linda säger:

Absolut jädrigt dålig stil!! :(

2009-05-11 / 20:19:46
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!