Studiefrämjandet

I morse tog jag bilen in till Norrköping, jag kom iväg rätt tidigt och tur var det kan jag säga för det var en enorm kö genom Söderköping. Jag hade först ett infomöte på arbetsförmedlingen, som bara varade en knapp halvtimme, och efter det skulle jag vidare till Studiefrämjandet dit jag nu ska gå i sex månader istället för till arbetsförmedlingen. Det började med allmän info där oxå och hittills verkar det lite mer givande än arbetsförmedlingen (om det nu finns något ställe som är mindre givande än arbetsförmedlingen). Efter den allmänna infon skulle alla få en tid till sin personliga coach under veckan men eftersom jag hade en bit att åka fick jag ta mitt möte direkt så jag slapp åka in en gång till denna vecka. Nu har jag nästa tid på måndag nästa vecka så då kommer jag väl få veta lite mera.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi säger:

Hur tyckte du att det verkade??

2009-02-23 / 19:47:05
URL: http://cissisvardag.blogg.se/
Carro säger:

Jo, det verkade vara bra folk där. Fanns lite olika kurser man kan gå om man vill och sådär så det är nog bättre än att bara gå hemma iaf.

2009-02-24 / 09:16:57
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!