En dag i Norrköping

Imorse tog jag och mamma bussen till Norrköping. Milla plockade upp oss vid busstationen för vidare färd till Vrinnevisjukhuset.

Här var mamma och tog sina prover.


När vi väntade på att provsvaren skulle komma intog vi lite frukost.






Efter att vi var klara på sjukhuset begav vi oss in till centrum för att gå på stan. Där inhandlade jag torgvantar, nagellack och mascara.

Milla shoppar parfym.


När vi tröttnat på stan åkte vi vidare ut till Coop för att äta på mammas favvoställe.




När vi kom dit så var det proppfullt av folk på restaurangen så vi gick en sväng på Coop först. Där hittade jag två jättefina orkidéer.

Här är en av dem.


Sedan blev det mat.


Efter maten blev det en sväng till Media Markt där jag köpte ett filter till kameran. När det var avklarat skulle vi försöka hitta till en blomsteraffär i Eneby som Milla hört talas om. Innan vi hittade dit så hamnade vi först på Imortören där jag såg denna fina rosa fyrhjuling :-)


Innan det var dags att ta bussen tillbaka hem igen hann vi med en tur till ÖB. Där blev det en lykta till balkongen och lite småplock. När vi handlat klart skjutsade Milla ner oss till stationen.

Våra fynd.


Det kändes som en evighet innan klockan blev 16.05 (det var inte varmt att stå där och vänta).
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Gissa vem säger:

Shop du

2009-02-18 / 21:19:27
Milla säger:

Ojojojojojojoj.....jag ser ut som en boll på det där kortet på Kicks... haha,kanske inte ska ha den där jackan uppknäppt sådär. :-S

2009-02-19 / 14:17:10
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Milla säger:

Apostlar kanske den heter ja. Svärmorstunga är nog något annat va? Jag vet inte...är så dålig på vad blommor heter.

2009-02-20 / 09:21:58
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!