Tredje advent

Söndagen började med en lugn frukost. De har så mysiga mjölkpaket vid juletid tycker jag.






När vi gjort oss i ordning och packat våra saker började jag och Fredrik resan hemåt medan Janne och Thea åkte till badhuset.

På vägen hem stannade vi i Uppsala för att handla.


Här blev det lunch på Burger King i Gränby centrum, testade deras veggie-mål som var ok men jag föredrar Max veggoburgare. I Gränby köpte jag även min nyårs-outfit på Gina Tricot, får visa bild på den en annan gång.


Detta ställe tipsade Janne om, här köpte jag mina sista julklappar.


Tankning innan avfärd från Uppsala.


Stannat vid en mack i Järna för att tvätta ruta och lysen.


Tankning i Norrköping, bara 5 mil kvar hem.


När vi kom hem hittade vi först en blomkruka som inte längre var lika hög som den var när vi åkte i fredags


och en söndertuggad disktrasa.


Om ni vill se mera av vad våra små vilddjur gjorde när vi var borta kan ni titta på mammas och systers bloggar.



/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Och så körde ni förbi avfarten till Flempan, tjoho! :D

2009-12-14 / 08:22:38
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!