Ondagkvällen

Har bakat limpor nu ikväll.


Gjorde varma mackor till kvällsmat.


Fixat disken.



Finns mycket tankar i huvudet just nu. Jobbar sista veckan nästa vecka sedan blir jag arbetslös igen. Igår kom beskedet att företaget där Fredrik och mina föräldrar jobbar vill införa fyra dagars-vecka pga att det är så lite att göra. Kommer väl ett beslut på hur det blir nästa vecka men det känns som om de kommer att förlora sina jobb de oxå. Vad kommer att hända med oss allihop?
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

GRATTIS TILL VINSTEN I MIN TÄVLING!!!!



Så nu får du och Fredrik börja se massa film :D



Sidan är riktigt bra! Det tar ca 3 arbetsdagar, innan du får hem dina filmer. Man får hem 3 filmer / gång.



Mmmmm, så smarrigt med nybakta limpor, med smör och ost och en varm kopp choklad! :D



Japp, jag är en gotte gris :D



// KRAM

2009-12-10 / 16:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!