Irriterande

Imorse när jag satt vid datorn och kollade runt lite så hittade jag ett jobb som jag vill söka så nu när Fredrik åkt till fältet tänkte jag sätta mig och titta närmare på det. Det är ett företag i Linköping som söker folk men de använder sig av ett rekryteringsföretag för att de själva ska slippa sitta och läsa ansökningar. Det enda utbildningkravet som finns för att få jobbet är att man har gått ut gymnasiet, inget krav på något särskilt program, men för att ens få regga sitt cv på rekryteringsföretagets hemsida så måste man gå eller ha gått på högskola. Jag har flera års erfarenhet av liknande jobb men jag får alltså inte ens lov att skicka mitt cv, jag blir så trött på detta.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Mamma säger:

Ja det är för jävligt det är inte säkert att man är bäst för att man har gått en massa skolor.



Fy faaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

2009-08-09 / 20:24:19
Alex säger:

Går det inte att ringa?

2009-08-12 / 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!