Dagens inköp

Efter att jag varit på Studiefrämjandet idag så gick jag på stan och det blev en del inhandlat.

En ny tröja köpte jag för presentkortet jag fick av Milla och Alex när jag fyllde år.


Jag har länge velat ha nya mysbyxor då de gamla jag haft i flera år börjat bli ganska stela av allt lappande och lagande så idag unnade jag mig att skaffa nya (de gamla har nu åkt ner i sopnedkastet).


Köpte nya foppa-tofflor oxå då det gått hål i mina gamla (även dem har åkt i sopnedkastet nu).


För pengen jag fick av mamma och pappa (plus lite till) köpte jag ett par sandaler av märket ecco.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Åh, så mycket fint!



Sandalerna föll jag för!



// Kram

2009-08-21 / 18:05:11
URL: http://annalundberg.org
Anneli säger:

Vart köpte du tröjan o mysbrallorna? På NewYorker?

2009-08-23 / 22:01:29
URL: http://heartofanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!