Ytterligare en stadsdag

Jag och Fredrik styrde kosan mot Norrköping efter frukosten. Första anhalten blev ju samma ställen som jag och Milla var på igår för att se om vi idag kunde få tag på presenten. Jag kan gladeligen meddela att vi fick tag på den! Vi har även inhandlat en juicecentrifug.

Innan vi åkte ut till Milla så stannade vi till på Coop och tog oss en räkmacka.


Freddas macka såg ut som en segelbåt med det stora salladsbladet :-)


När vi kom ut till Borg tog vi först en långpromenad i det vackra vårvädret. Sedan blev det fika och lite kortspel.


Denna gång blev det lite fotoflyg oxå.


Milla fotade glatt när Fredda lånade mina rosa solglasögon :-)






Ett smakprov, kommer säkerligen upp fler bilder på Freddas blogg vart efter.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anna säger:

Gud så himla läckert!!!! Det där skulle jag verkligen vilja testa!



En härlig dag verkar ni ha haft!



Ha en skön lördag!



// Kram Anna

2009-04-04 / 07:56:54
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!