Kylskåpsjakt

Idag efter frukost begav vi oss först upp till Barrstigen för att låna bil, eftersom ett kylskåp inte får plats i våran lilla Golf. På vägen dit mötte vi en väldigt tillgiven liten katt.


När vi kom in till Norrköping stannade vi först och tittade på nya Golfmodellen som kommit ut. Efter det for vi vidare till Media Markt för att försöka jaga rätt på en lämpligt kylskåp. Vi gick runt en stund och tittade men hittade tillslut ett som vi båda tyckte skulle funka. Såklart så fanns det inte på lager men vi blev erbjudna rabatt på demoexemplaret (hela 100 kr) och det nappade vi på. När kylskåpet var betalt och lastat åkte vi vidare mot Ö o B för att inhandla toapapper, hårshampo och lite diverse småsaker.


Efter det parkerade vi bilen vid Max och gick in till centrum. Där hittade vi inte vad vi letade efter så det fick bli hamburgare på Världens Bar innan vi åkte vidare till Rusta. På Rusta hittade jag äntligen en tårtkupa, som jag letat efter hela dagen, blev även en chokladtomte. Fredda försvann in på Jula och jag fortsatte till Grizzly för att titta lite efter julklappar till mina små fyrfota vänner. Hittade jättegulliga matskålar som jag funderar på att köpa men det får bli vid ett senare tillfälle. Innan vi lämnade stan handlade vi på Willys.

Väl hemma kom pappa, mamma och Kya. Pappa hjälpte Fredrik att bära upp det nya kylskåpet eftersom jag aldrig hade orkat göra det. Medan de styrde med det lekte Kya i bubbelplasten som kylskåpet varit inlindat i.




Instruktionsboken läses.




Nya kylskåpet är på plats.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

Så snyggt det blev! Passar med kalendern där!

2008-11-10 / 08:19:05
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Milla säger:

Och kattsvansen nertill passar också in :-P

2008-11-10 / 08:19:44
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!