Tiden går

Det är visst längesen jag uppdaterade här nu. Har inte haft alls mycket tid över de senaste två veckorna och när tiden har funnits så har jag inte tyckt att jag haft något att skriva om eller helt enkelt inte orkat.

I morgon är det midsommar och vi ska väl ut till pappa först på förmiddagen och sedan blir det lite festande på Barrstigen på kvällen. Får väl se om det blir några skojiga bilder som jag kan lägga ut här sen :-)

Nä, ska ner till tvätten snart nu och sen till mamma och koppla in internet.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Anonym säger:

Kika gärna in någon gång!!!

2008-06-19 / 17:36:50
Madde säger:

Kika gärna in någon gång!!!

2008-06-19 / 17:37:05
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!