Önskelistan

Nu ska jag äntligen ta tag i det här och lägga ut önskelistan som jag lovat. Har kommit på ovanligt många saker att önska mig mot vad jag brukar göra.

1. Björn Borg-väska (helst rosa men annan färg funkar oxå).
2. Minneskort till kameran (tråkigt att behöva snåla med korten när man är iväg).
3. CD-R skivor (så jag kan bränna alla mina bilder).
4. Presentkort på Gina Tricot, Cubus eller New Yorker.
5. Färgglada strumpbyxor (har sett massa såna i nya Ellos/Josefssonkatalogerna).
6. Hipstertrosor (mina favvisar finns i Halénskatalogen men andra funkar bra oxå).
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!