Alone time

Är ensam hemma då Fredrik åkt ut till fältet. Har haft väldigt ont i nacken och huvudet den senare halvan av dagen så jag har bara varit hemma och slappat nu ikväll, hade annars velat gå ut då det är jätteskönt ute men orkar inte. Har pysslat lite inne istället, gjort ansiktsmask och tagit en lång varm dusch med jordgubbsinpackning till håret. Efter duschen så har värken nästan släppt.

Har kommit på tre saker jag ska önska mig till min födelsedag. Ska fundera och kolla runt lite mera innan jag publicerar önskelistan här.

Nu ska jag snart åla mig ner i soffan och kolla på The Unit.
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!