Tack för idiotförklaringen!

För en tid sedan så sökte jag ett jobb och då jag inget hört skickade jag ett mail och frågade om de hunnit läsa min ansökan. Några timmar senare fick jag till svar att jag inte var aktuell då jag inte hade någon erfarenhet och ingen kunskap. Ingen erfarenhet, ok det förstår jag. Men vadå INGEN KUNSKAP?! Vad betyder det? Sedan fortsätter mailet med att de hoppas att jag vill ha mitt CV kvar i deras kompetensdatabas ifall det dyker upp någon annan tjänst som väcker mitt intresse. Men om det nu skulle göra det så lär jag ju inte ha någon erfarenhet och absolut ingen kunskap då heller so what's the point?
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Linda säger:

Vilka jävla dårar...

2008-12-05 / 16:36:01
URL: http://sassycoona.blogg.se/
Anders säger:

Det beror väl helt på vilken slags kunskap dom menar. Klumpigt uttryckt, det vore ju bättre att säga kompetens... Hoppas det går bra i det fortsatta jobbsökandet!

2008-12-06 / 19:20:47
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!