En illbatting till Gösta

När jag kom hem från skolan förut idag så matade jag katterna och gjorde rent i lådan precis som jag alltid gör. Sedan tittade jag lite snabbt igenom reklamen som kommit med posten och såg att ICA hade två arboga pastej för 25 kr, jag blev så sugen på sån att jag gick iväg till ICA och köpte det. När jag kom hem igen satte jag mig framför tv'n för att äta min kvällsmat och se på Stargate Atlantis. Efter att jag ätit klart började jag plocka undan, men när jag tagit fram en plastpåse att lägga pastejen i så kunde jag inte hitta den. Jag förstod genast vem som tagit den och sprang in i rummet och hittade mycket riktigt en liten illbatting till Gösta sitta där och glufsa i sig av pastejen, Benjamin satt bredvid och försökte oxå få sig en bit. Jag tog ifrån dem pastejen och var tvungen att skölja den i vatten då den såklart var full av katthår.

Nu ser den ut så här:
/Carros hörn av världen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!