Svamprunda

Har varit ute i skogen runt Tostebosjön i förmiddags och letat efter kantareller.


Såg dystert ut till en början då vi bara hittat tre små kantareller så jag började koncentrera mig på att fota istället.






Men så efter typ nån timme så hitta jag dem! Blev ju inte jättemycket men i alla fall fler än tre stycken :-)


När vi kom hem kokade jag kantarellerna och gjorde svamp- och spenatlasagne.




När jag gick in i badrummet för att tvätta händerna efter att ha smulat fetaosten upptäckte jag att någon tydligen blivit aningen sur över att ha blivit lämnad ensam hemma när vi var i skogen.

/Carros hörn av världen
Kommentarer
Milla säger:

På söndag ska vi hitta fler kantareller :-)

2008-08-27 / 12:32:24
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Anna säger:

Har du receptet på den där lasagnen?

// Kram

2013-01-02 / 22:16:51
URL: http://annalundberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!