Tidigt födelsedagsfirande

Idag har vi haft tidigt firande av min födelsedag hemma hos mamma för att Alex och Milla skulle kunna vara med, dem är ju utomlands när jag fyller nästa vecka (OBS det är andra gången dem gör så FRÄCKT). Men men jag fick ju lite presenter så de är förlåtna :-)

Fick rosa underkläder av mamma, lila underkläder och strumpor av Milla och Alex.


Denna roliga vattenkanna i form av en ko fick jag av mamma.


Av pappa fick jag ett glasägg.


Nya stolar till balkongen (mamma hade dåligt samvete för att hon satt sönder en av våra när hon var kattvakt, lossna bara en liten bit av stolen så det var inte så farligt egentligen).


En rosa pumaväska fick jag av Fredda (visste redan att jag skulle få den då han glömt prislappen framme vid min dator så jag såg den). Har tidigare fått ett minnekort till kameran och CD-R skivor av honom oxå.


Och sist men inte minst en hundring av morbror Roland (som inte var med på kalaset).


Efter paketöppningen blev det först fika med mina muffins och Freddas mockarutor och därefter en omgång UNO-spinn.
Milla tittar drömmande på allt gott :-)


Alex blev "tokmätt" efter två muffins och nästan en hel mockaruta.


Spelet är igång!




Syns väl hur bra det gick för mig.


Efter spelomgången fick vi jättegod smörgåstårta som mamma gjort.


När alla var proppmätta spelade vi en omgång till, kan meddela att den gången gick det ännu sämre för min del.
/Carros hörn av världen
Kommentarer
Cissi säger:

Vilken härlig dag ni haft o vad mycket fina presenter o gott fika.

2008-08-10 / 16:17:24
Milla säger:

Vilken tur att vi är förlåtna. Kanske blir någon tröstpresent från Kreta också :-). Vem vet, de kanske har några typiska grektrosor eller grekstrumpbyxor. Hihi!

2008-08-11 / 13:10:07
URL: http://camillaworls.blogg.se/
Inge-Marie & Bosse säger:

Grattis på födelsedagen

2008-08-15 / 10:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!